Custom BEDROOM WALLS!! (VERY Satisfying)

Joylandi 3-Dek, 2020
I painted my bedroom walls!! I love the way it turned out what do you think! Lol. Took ALL day and night but I’m super excited!
Maerch: dontsleep.shop

Follow My Socials!
Instagram : @ markoterzo
Snapchat: @ markoterzic0018
Twitter: @ MARKOTERZO_

Fikrlar

  • posca should sponsor you!!

  • 0:49 he put a blue beany on his head and at 0:51 he is wearing a grey on lol

  • 0:39 shows Marko having a gf

  • bro just imagine this guys house when he's done it will be so firreee

  • Done💯✅

  • We need more 😍

  • Lol he always makes jokes that’s so me I always laugh at him like he’s there lol I’m so weird 😭

  • I love his style, especially the SWIMM TRUNKS.

  • Is that all that he can draw

  • YOU'RE SO CREATIVE, LOVE YOUR VIDEOS!!!!!!!

  • well done good work

  • Lit🔥🔥🔥

  • Marko I'm such a big fan Like I have So much drawings that I tried to do like you but I'm bad at it

  • Me

  • Y he say iss a disgusting wall

  • Idk if there’s a pm on UZfire but can someone lmk what kind of markers those are called? Btw awesome video

  • Where is the kitchen

  • you should put the design of your wall on a tapestry & sell it

  • why are u always wearing something on yo head ;)

  • Did you paint Chris browns house

  • He is american (actually english; i dont know🙄) ranbir singh😶

  • Make a video on how do you edit your video

  • Can you make a "Spoil your Girlfriend for a day video"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bro you are a very hard working man i love your videos........

  • nobody: marko’s walls at 3am: 👁👄👁

  • Gr8 vid someone that lives in your old goin get nightmates🤣

  • I love how when he wakes up the first thing he does is grab his beanie

  • Creator...

  • his room is bigger than my future

  • 🐐

  • Those markers are so smooth tho

  • I failed art but got As in math, physics, History and chinese. IDK why I am watching this.

  • Who else liked this video before watching it?

  • How does he not mess uppppppp I don't understand

  • holy shower

  • Yo room is on a keith harring type beat

  • He don’t talk about his girl anymore he should make more vids with her

  • ive never seen a black toothbrush untill now.... I'm amazed

  • one huge room

  • can u customize my walls but in a different style 😁

  • so were not going to talk about the girl that was in his room or was that his mom?????

  • This guy can even turn a peice of sh*t into peice of art.

  • The room is smooth

  • Make your successful achievements in life fun, nun wrong with treating yourself

  • This Is how u live your best life when it comes to your success in life, very big inspiration for me

  • Can I get that ps5

  • Cartoon yourself

  • iphone 12 boya plss

  • His bedroom is bigger than my entire house

  • Bro i need u in my home bc i want that on my wall

  • Who wishes that he could customize your room

  • Ur room is crazy

  • Ayo I thought he had long ass hair

  • Why is he like the sweetest person everrrrr

  • I would smoke a blunt in his crib and be trippin staring at the walls Lls

  • I feel like you picked the worst design you could have picked for the first one 🤨😑🤦🏻‍♂️🙅🏻‍♂️

  • When his room is bigger than my house...

  • You wanna come do mine?

  • #JatinRX100

  • Dude u are a artist ..... I ♥️ art

  • Hey! Thank you soooo much for your videos! As someone who loves doing art these are so fun to watch! I tested positive for Covid yesterday, so I am so happy to watch your videos while I am in quarantine. :)

  • Omg i stopped watching your videos for like a year or two and omg who is this new person that i have discovered

  • This is next level you’re so talented!

  • UNC CUSTOM AIR FORCES! uzfire.info/camera/video/l7GVhIWLmddofqU

  • this man is soooo talented

  • Its crazy how you've grown

  • I believe you’re a really good artist and everything you’re adding in your life is well deserved but you should treat your girlfriend with more respect and not being a douchebag all the time when she’s around.

  • Yo People, follow up my page for Custom Airforce 1s 💯 Designer Apparel coming soon @liveo_drip 🙏🏼💧✔️🔌🥶 instagram.com/liveo_drip/

  • Marko why dont you do a video on dying clothes?

  • The closest is immaculate

  • Do a gaming room

  • Those Bedroom Walls are some awesome designs

  • Ive never seen you without a hat!

  • I legit was watchin him when he was at 500k subs now he’s at 5mil wtf

  • pozdrav brate iz CH!

  • Don’t use the Lord’s name in vein God Bless!

  • Now hes gonna wake up to people staring at him

  • love your video's

  • ...I've been looking for those displays he has on each side of his TV with the shoes in. No luck haha.

  • Cool wall

  • I always love to watch your vids and your art man keep it up.

  • Please give me 1 shoes 😃

  • Who can forget the lion on his old bedroom wall 🥺

  • 🇵🇭

  • You should do a chalkboard wall so you can what ever you want on it👉🏼👈🏼

  • That wall fire

  • Was that a fresh cut? (っ◔◡◔)っ ♥ I LIKE YOUR CUT G!!! ♥

  • What markers are those?

  • Am I the only one searching for the kitchen ?

  • Does someone know what this type of art on his big wall is called

  • Very cool love the art design

  • Marko u should customize your bathroon wall so wen doing shit talk u have a nice background

  • Your room is bigger than my house😭

  • Why can’t u make ur videos longer??

  • and the kitchen? jaja

  • Only real fans can like this 👇🖒

  • If you mess up really bad what do you do?

  • If Marko paints on the walls its art, but if I do it my mom gets mad at me

  • Love your vids

  • Wait does Marko own a house now or is he renting a place ?