Testing VIRAL Tik Tok ART HACKS ! 🎨*INSANE RESULTS*

Joylandi 23-Fev, 2021
Testing Viral Tik Tok Hacks I’ve seen on tik tok! Faze Rug did this with tik tok life hacks so I had to try with custom shoes. The first 1000 people to use this link will get a free trial of Skillshare Premium Membership: skl.sh/marko12201

My favorite hack was the the dye vans . Charli Damelio and Dixie I’m coming for your spot! These viral hacks actually worked super well! If you wanna see more videos like this one make sure to subscribe!

Follow My Socials!

Instagram: markoterzo...

Snapchat: @ markoterzic0018

Twitter: @ MARKOTERZO_

Fikrlar

  • Man does art on shoes but draws a stick figure 😂

  • Think that hydrodip works with Angelus paint ?

  • how do you do the cloud mirror without it being plugged in

  • I like mako mom more than him

  • The white crayon hack works awesome for doing Easter egg designs.

  • Make a skate board with 10000 Nike shoes

  • I actually use the white Cran a lot

  • He put the beads in the microwave and I could feel my own mom getting ready to yell at me for thinking about it

  • *PANT*

  • Bull lmao

  • Lol his grandma trying to hide

  • I love your vids. Your so funny and talented. Keep making them vids

  • Just one of them pant

  • marko i need that supreme cross hoodie please 😔😔, this is where i’m ending for tn 🤓

  • Who else thinks his mom cud catch it

  • I hydrodip!!! 🔥🔥🔥🔥 Follow IG: breezy_pipitup

  • the watercolor one does work lol, just not on a canvas..

  • you skipped hack #9 my guy

  • who uses coffe creamer for cereal???

  • Yo mom shoes was fire ngl 💯

  • Not being mean but your mom is the best

  • That was a ceiling fan chain not a piece of wool bruh. 🤦🏽‍♂️😵‍💫

  • not ten life hacks 11 life hacks

  • MARKO you did two 7 life hacks lol

  • don't you think about your subs that speak spanish?

  • bowl

  • Be nicer to your MOM😊

  • The crayon one does work just you have to draw hardly with the crayon at school i broke my crayon doing it

  • Marko I know you won’t notice me but please get ride of the mirror it attracts spiders and bugs I really hope you do I would hate for your house too get infested.

  • Master of Hackage👍🏼

  • The first crayon one works you just have to color harder

  • How much for my daughter's ill pay

  • the number of times he used the same transition noise I I v

  • That’s just a waste of shaving cream

  • I love what you did to your tesla men

  • uzfire.info7meJ2P-9kls?feature=share

  • Pant

  • Ok My Turn.

  • Where do you live

  • Can l have some costume vans

  • I like it at 1:12

  • Oh no, the CRANS meme is back

  • AYOOO WHERES THE WATERMELON 🍉

  • Marko: Life hack 10? Everbody Thats Watching: ITS 10 ITS 10 BRO!!!!!!

  • No mercy for his mom Lol🤣

  • How he says bowl BALL

  • Just....wow

  • A pair of air forces are my dream shoes and I had to watch her spray paint them

  • 2021 and he’s still saying crans 😂

  • Dude your personality is amazing I love you outlook on life. You’d be a fun person be around so funny

  • You are gay

  • Marko used the LLS vlogs outro song 😂

  • you don't look good in that neckless

  • When Marko Gets Hurt all he needs to do is just pluck of the cotton from the mirror lol

  • More mom

  • 8:27 UR Granny xd

  • marko: I'm gonna draw a self portrait still marko: * draws stick man*

  • Done

  • glitch style Air Force ones video would kinda be bussin ngl

  • ok

  • 4:49 my new wallpaper?

  • 0:57 is my new wallpaper lol

  • Cran lol

  • It’s cray-on not crown

  • Yes finally a 10 min video because of skill share

  • Eu n entendo nada mas adoro assistir kkkk ❤️🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • love him

  • I still don’t get the horse going to school thing lol

  • wasssuuuupppp

  • Is he puting his paint on a receipt dang he’s rich

  • 0:56 swag

  • I love how grand mom was trying to sneak to the space unnoticed...so adorable to have your parents around while you are filming.... as for the testing hacks - great job! inspiring to try!

  • The white cran

  • So I still dont get how the horse dosent go to school

  • 𝐂𝐥𝐢𝐜𝐤 𝐇𝐞𝐫𝐞 ➜ 18cams.xyz 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候%^%^

  • ➡️ 18cams.xyz ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候

  • B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : 18cams.xyz !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1

  • Done

  • What type of camera is u using?

  • that swag tho

  • Blue On Left SUS 8:27

  • That's pretty cool

  • .

  • i love by the way

  • i wish i have one on my birthday

  • wait did he just use water and food coloring i’m confused i’m talking about the first one

  • Am I crazy or he ise the male version of emma chamberlain 😄😄😄

  • Can you try out the epoxy thing where they blow dry it and make cool beach waves

  • 5 years ago I tried hack number 7 with my family and it looked so cool

  • On the second hack it looks like that person was using a string with a bunch of little balls on it, it didn't look like yarn to me. Lol

  • 4:47 so SWAGGY

  • Okay but does anyone else notice he’s exactly like superMac18??

  • “Its not burnt, it’s a design”😂

  • U are really creative❤️

  • Love your designs bro please could you send me one to South Africa

  • it's the swag for me 😂

  • your mom is a great artist

  • I saw GRANNY MARKO

  • Hi marko, do video where you will teach czech language

  • Art hack 7 works on paper